Het avontuur gaat beginnen.... - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Familie Sleeuwen-Aldenhuijsen - WaarBenJij.nu Het avontuur gaat beginnen.... - Reisverslag uit Boekel, Nederland van Familie Sleeuwen-Aldenhuijsen - WaarBenJij.nu

Het avontuur gaat beginnen....

Door: Juul

Blijf op de hoogte en volg Familie

18 Juli 2014 | Nederland, Boekel

Bijna klaar voor vertrek...ons afscheidtournee is bijna op zijn eind. De aftelkalender is bijna vol met kruisjes.
De container is volgeladen en is al onderweg...

Nog een paar nachtjes slapen en dan kunnen we (eindelijk) vertrekken. Op naar Sint Maarten. Op naar ons avontuur.

We hebben er allemaal heel erg veel zin in. Kijken er erg naar uit maar beseffen ons ook dat we een heleboel lieve mensen achter laten in het voor ons o zo vertrouwde Nederland.

• 21 Juli 2014 - 14:02

Rianne:

Lieve Juul, Vincent & kids,
    Een goede reis morgen! Ik reis in gedachte
    Met jullie mee naar het heerlijke sint-Maarten

• 21 Juli 2014 - 16:45

Piet:

Veel plezier
    groetjes Piet en Lucia

• 21 Juli 2014 - 20:45

Coen, Danielle En Ties:

Heel veel plezier, succes en een fijne tijd in Sint Maarten!
    Geniet ervan samen met Loet, Peer en Suus.

• 24 Juli 2014 - 22:15

Gusta En Sjoerd:

Ben zeer benieuwd hoe jullie 1e indruk is vh eiland en hoe de eerste dgn zijn verlopen.
    Succes met alle regeldingen... en vooral heel veel genieten. X

• 25 Juli 2014 - 17:20

Mirjam:

Lieve Juul, Vincent. Loet. Suus en Peer.
    Ik hoop dat jullie een goede vlucht hebben gehad en al lekker aan het genieten zijn op het eiland. spannend hoor allemaal! Maar wat leuk... zo samen!! ik hoop dat jullie snel een mooi huis vinden en echt een plekje voor jullie zelf op kunnen bouwen. Alle geluk en tot horens. xxxxx mirjam, john en kids

• 27 Juli 2014 - 19:04

Franklin En Sierke:

Heel veel succes! We zijn heel benieuwd naar de eerste verhalen over jullie verblijf daar! x Franklin en Sierke

• 02 Augustus 2014 - 14:56

Nel Cramer:

Hoi juul vincent loet suus en peer. Hoe gaat het met jullie al n huis gevonden. Hoorde van mariska dat de zwembroek van suus al aan het verslijten is. Dus lekker veel aan t zwemmen en aan t genieten. Dinsdag zal ik de kids wel missen tijdens boekel kermis, ons jaarlijks uitstapje. Lieve schatten het gaat jullie goed n dikke knuffel voor jullie alle 5

• 17 September 2017 - 13:30

Hans Streng:

Hallo Juul,

Ik hoop dat je deze mail leest, want wij hebben nog 20 desktopcomputers staan op school en die zijn overcompleet omdat we op chromebooks overgestapt zijn... Iets voor Sint Maarten?

Groet Hans